Робота з постачальниками з Китаю має безліч переваг. Головна причина, з якої Китай вважається найкращою країною для поставок продукції і часто називається “світовою фабрикою”, це низькі ціни. Незважаючи на те, що ця економічна вигода здається надзвичайно цікавою, необхідно ретельно підходити до вибору постачальників. Якщо ви зацікавлені в пошуку найкращих китайських постачальників і аутсорсингу продукції з Китаю, ця стаття для Вас!
Чому варто вибрати китайських постачальників?
Китай, безумовно, є одним із найзначніших у світі ринків виробництва. Як за вартістю виробленої продукції, так і за обсягами її випуску. У Китаї можна зробити все, що завгодно, за низькими цінами: від дешевих олівців до найсучасніших смартфонів.
Знайти постачальника в Китаї дуже просто. Знайти надійного і перевіреного постачальника в Китаї складно. Але це не неможливо, і лише кілька порад допоможуть вам знайти найкращих постачальників.
Онлайн B2B маркетплейси
Маркетплейс B2B це цифрова платформа, на якій підприємства можуть зв’язуватися з іншими підприємствами для здійснення своїх угод і операцій в одному місці. Такі угоди зазвичай передбачають купівлю і продаж товарів оптом. До числа найкращих китайських B2B-ринків належать Alibaba, 1688, Taobao, Pinduoduo.
Alibaba
Alibaba один із провідних сайтів електронної комерції B2B в інтернеті. Фактично він першим ввів концепцію оптової електронної комерції. Він також відомий тим, що дозволив китайським фабрикам зв’язатися з рештою світу. До створення Alibaba було складно знайти китайських постачальників і зв’язатися з ними. Тепер же натисканням кількох кнопок можна знайти китайських торговців і домовитися з ними.
Єдине призначення Alibaba служити торговим майданчиком. Тобто це просто торговий майданчик, на якому продавці і покупці можуть зустрічатися для ведення бізнесу. Продавці створюють списки товарів, взаємодіють з покупцями і укладають угоди. Покупці, своєю чергою, переглядають товари, спілкуються з продавцями і здійснюють покупки.
1688
Відомий також як Alibaba.cn, 1688.com це китайський оптовий сайт Alibaba. Будучи за своєю суттю оптовим і закупівельним бізнесом, 1688.com домігся успіху завдяки спеціалізованим операціям, поліпшенню якості обслуговування клієнтів і комплексній оптимізації бізнес-моделі електронної комерції. Наразі 1688 охоплює 16 основних галузей, включно з сировиною, промисловими товарами, одягом та аксесуарами, домашніми та сировинними товарами, і надає низку послуг у межах ланцюжка поставок, починаючи із закупівлі сировини, виробництва, обробки, перевірки, пакування, консолідації та закінчуючи доставкою і післяпродажним обслуговуванням.
Pinduoduo
Заснована 2015 року компанія Pinduoduo – це мобільний торговельний майданчик, який безпосередньо з’єднує мільйони покупців із продавцями. За останні роки він став одним із найпопулярніших у Китаї майданчиків для електронної торгівлі свіжими продуктами, предметами домашнього вжитку, одягом та електронікою. Компанія прагне залучити більше підприємців і споживачів до інтернету, щоб місцеві громади та сільські сільськогосподарські виробники могли скористатися перевагами зростання цифрової економіки.
За кількістю активних покупців Pinduoduo є однією з найбільших платформ електронної комерції у світі. Активна база користувачів привертає до Pinduoduo і продавців, а масштаби продажів дають змогу останнім пропонувати конкурентоспроможні ціни, створюючи тим самим замкнуте коло.
Taobao
Taobao найбільша в Китаї платформа роздрібної торгівлі за принципом “споживач-споживач” (C2C). Заснована 2003 року, Taobao швидко зросла і до 2010 року завоювала 80% китайського ринку інтернет-магазинів. Продавці можуть розміщувати свої товари безкоштовно (за винятком невеликої “внутрішньої” партнерської винагороди за закриті продажі) з можливістю придбання додаткових модулів, як-от реклама або програмне забезпечення для оптимізації вітрини.
Покупці можуть спілкуватися з іншими покупцями і легко знаходити продавців за товарами, коментарями і рейтингами. Ключова відмінність між Taobao і Tmall (роздрібною платформою, що також належить Alibaba) полягає в тому, що перша була заснована на ринку C2C, в той час як остання орієнтована на бізнес-споживачів (B2C) з лістингом міжнародних брендів і традиційно більш висококласними товарами.
Як обрати маркетплейс і знайти найкращого постачальника
Зараз можна знайти досить багато маркетплейсів, які допоможуть вам налагодити контакт із постачальниками з Китаю в Україну. Проте, щойно ви починаєте працювати з такими майданчиками, то відразу ж помічаєте, як багато постачальників можуть виготовити для вас необхідний продукт.
Буває дуже складно в підсумку вибрати, кому ж можна довірити розвиток свого бізнесу, адже серед доступних на таких порталах постачальників є як справді чудові компанії, так і ті, що можуть використовувати у виробництві дешевші деталі або заощаджувати на чомусь іншому, що в підсумку позначиться на якості виготовленої продукції.